Halloween

こんにちは

金曜日を迎えております。

 

こちらはハロウィンが近づいてきました。

昨日は初めてハロウィンのかぼちゃをデコレーションしました。

 

めちゃくちゃでかいpumpkinで、顔などを彫るために中の身を取り除かなくてはならないのですが種の量が半端じゃないです。

 

しかも皮がなかなか分厚いので、かなりの時間がかかります。

でもこっちらしい良い経験ができてよかったです。

 

また、筋トレとサッカーもしたのですが運動するとスッキリします。

一緒にプレーしているアメリカ人の友達の、なんでも一生懸命プレーする姿に刺激を受けます。

 

I had a good experience yesterday which I made my pumpkin for Halloween. It was not easy to curve the pumkin, because the pumpkin was so big and thick. After I made curving pumpkin, I realised that I didn't have artistic talent. These days, I've been reading Japanese stuff in order to getting a job. So I'm afraid of forgetting how to use English. All I have to do is taking a time efficiently.